Jom Booking Hotel dengan Trivago!

Hubby saya mmg betul2 peminat Trivago sejak2 starting advertisement keluar dalam TV few years back. Dah macam2 tempat hubby saya book hotel dengan Trivago - sebab dia kata yang best pasal Trivago ni is because dia bole cari deal hotel yang paling murah untuk bilik yang sama.

Rasanya banyak tempat dah kitorang book pakai ni; Kuala Terengganu, Redang, Cameron Highlands, Johor Bahru, Melaka, eh banyak lah jawab nye. So ini saya ambik kesempatan ni utk introduce pada korang pasal Trivago ni.

Mudah je guna Trivago ni:

First step: Taip trivago.com



Second step: Taipkan destinasi yang nak pergi tu (pilih yang ada paling banyak bilangan hotel)

Third step: Pilih tarikh korang nak check-in and check-out termasuk jenis bilik.
Fourth step: Dah settle tu (ini tips kalo nak tengok paling murah - terus tekan dekat 'Sort by Popularity' tu tukarkan dengan 'Focus on Price')
Fifth step: Personally, saya galakkan korang untuk pilih at least Minimum 3 star dan ambik rating yang muka color hijau so that hotel korang tu agak decent skit.
Sixth step: Kalo nak list down semua deal and compare serta merta kalo dah jumpa hotel yang y'all nak, tekan dekat 'More Deals'

Pastu, habiskan pembayaran secara online dan lengkapkan proses tempahan - itu sahaja!

Mudah kan? 





Trivago - enjin pencarian hotel terbesar di dunia

Carian hotel trivago membolehkan pengguna untuk membandingkan harga hotel dalam hanya beberapa klik dari lebih daripada 250 laman tempahan bagi lebih 1,000,000 hotel di seluruh dunia. Lebih daripada 120 juta pengguna menggunakan perbandingan hotel setiap bulan dan dapat berjimat sehingga 36 peratus untuk bilik hotel yang sama, di bandar yang sama. Dapatkan maklumat untuk perjalanan hujung minggu anda ke destinasi seperti Pulau Pinang atau Cameron Highlands dan anda boleh mencari hotel yang betul-betul di trivago. Langkawi dan kawasan sekitarnya yang besar untuk perjalanan yang seminggu atau lebih lama dengan pelbagai hotel yang tersedia.

Cari Hotel Murah Di Trivago

Dengan Trivago anda boleh dengan mudah mencari hotel ideal anda pada kadar yang terbaik. Hanya masukkan lokasi destinasi anda dan tarikh perjalanan yang anda inginkan, dan biarkan enjin carian mereka yang membandingkan harga penginapan untuk anda. Untuk menapis hasil carian anda, hanya tapis mengikut harga, jarak (cth dari pantai), bilangan bintang, kemudahan dan banyak lagi. Dari asrama bajet ke suite mewah, trivago menjadikannya mudah untuk menempah dalam talian. Anda boleh mencari dari pelbagai jenis bilik dan lokasi di seluruh Malaysia ke bandar-bandar popular dan destinasi percutian di luar negara seperti Paris dan London!

Ulasan Hotel Mampu Membantu Anda Mencari Hotel Ideal Anda
140 juta ulasan hotel dari pengguna kami dan lebih daripada 14 juta gambar membolehkan anda untuk mengetahui lebih lanjut mengenai ke mana anda ingin duduki. Untuk mendapatkan gambaran keseluruhan hotel, trivago menunjukkan purata penilaian dan ulasan yang meluas dari laman tempahan lain, seperti Hotels.com, Expedia, hotel terkemuka, dan lain-lain. trivago memudahkan anda untuk mencari maklumat tentang perjalanan hujung minggu anda.

Cara Membuat Tempahan
Mudah sahaja! Pilih, banding, dan tekan 'Lihat Tawaran'.


No comments:

Post a Comment